معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان زنجان از اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به کشاورزان در بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی در امور باغبانی و تولیدات زراعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کرامتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام این خبر گفت: زمان اعطای این تسهیلات برای محصولات باغی معمولا در پاییز و زمستان می باشد و برای محصولات زراعی در دو مرحله ی بهاره و پاییزه صورت می گیرد.

وی افزود: برای محصولاتی که پاییز کشت می شوند توزیع این تسهیلات از اواخر تابستان شروع می شود، به نحوی که کشاورز باید به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کرده و درخواست خود را اعلام نماید.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان زنجان ادامه داد: طی بررسی های انجام شده توسط واحد های زیربط مبنی بر صلاحیت این درخواست بعد از تکمیل پرونده از طریق مدیریت سرمایه گذاری سازمان به بانک عامل ارسال می شود و بانک نیز در اولین فرصت نسبت به تعدیه ی وام در حساب کشاورز اقدام می کند.

کرامتی بیان کرد: برای محصولات کشت بهاره نیز روال کار به همین صورت می باشد لذا کشاورز متقاضی باید از اوایل سال جدید اقدام به درخواست این تسهیلات نماید.

وی با تاکید بر اینکه سند دار بودن اراضی کشاورزان (سند نسخ) الزامی می باشد تصریح کرد : در صورت اجاره ای بودن زمین متقاضی باید اجاره نامه ی محضری به مدت بیش از یک سال برای زمین خود ارائه دهد تا این تسهیلات با سقف بالغ بر 500 هزار تا 5/1 میلیون تومان برای محصولات زارعی کشاورز شامل می شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: مبلغ این تسهیلات برای محصولات باغی بر اساس طرحی که متقاضی ارائه می دهد بنابه شرایط طرح متفاوت است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.