مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از برگزاری سلسله همایش های تخصصی توسعه و تجاری سازی فناوری در تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جهانگیری گفت: این همایش ها نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری  با حضور مسوولان عالی رتبه کشوری، دبیران ستادهای توسعه فناوری کشوری و صاحب نظران ملی برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ها گفت: سلسله همایش های تخصصی توسعه و تجاری سازی فناوری با هدف توسعه و تجاری سازی فناوری، کارآفرینی و افزایش سهم فناوری در گردش اقتصادی منطقه برپا می شود.

جهانگیری ادامه داد: سلسله های همایش های تخصصی شامل همایش های  فناوریهای اطلاعات و میکرو الکترونیک (فام)، فناوریهای نانو، فناوریهای آب وخاک، فناوریهای گیاهان دارویی و طب سنتی، فناوریهای نفت و گاز، فناوریهای انرژی های تجدید پذیر، فناوریهای زیستی، فناوریهای علوم شناختی است.

وی حضور کارآفرینان، سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی، صاحبان صنعت ،دانشگاهیان و دانشجویان را در این همایش ها  آزاد اعلام کرد و گفت: این همایش ها در سالن همایش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار می شود.

گفتنی است :علاقمندان برای حضور در این همایش ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از زمان دقیق به آدرس اینترنتی http://tabrizcoridor.ir/  مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.