با آغاز به کار نمایشگاه گل محلات از هشتم اردیبهشت ماه ، شهر گل ها میزبان علاقه مندان به گل و سفیران و رایزنان اقتصادی ۱۵کشور است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، رئیس هیئت مدیره تعاونی گل و گیاه محلات گفت : چهاردهمین نمایشگاه گل محلات از هشتم تا یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در یک فضای نمایشگاهی با وسعت هفت هزار و ۱۰۰ متر مربع سالن و ۳۰ هزار متر مربع فضای سبز در محل پایانه گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات برگزار می شود.
ابراهیمی افزود: شهرداران کل کشور برای این دوره از نمایشگاه دعوت شده اند و قائم مقام وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان توسعه و تجارت کشور و معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
رئیس هیئت مدیره تعاونی گل و گیاه محلات افزود: سفیران کشورهای اتریش، روسیه و عراق و ۱۲رایزن اقتصادی کشورهای مختلف از جمله میهمانان ویژه نمایشگاه چهاردهم گل محلات خواهند بود.
ابراهیمی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته، افزود: در این نمایشگاه ۱۰۱ غرفه دار از شهرهای تهران، قزوین، شیراز، قم، سنندج، شهرهای استان گیلان و مرکزی آخرین محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی ادامه داد : رویکرد نمایشگاه چهاردهم رویکرد صادراتی است و با هدف افزایش صادرات گل و گیاهان زینتی و محصولات جانبی آن برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره تعاونی گل و گیاه محلات افزود: در نمایشگاه چهاردهم، سه کلاس آموزشی با هدف بالا بردن سطح علمی تولید کننده های گل و گیاه توسط پژوهشکده ملی گل محلات و جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار می شود و روش های صادرات و نحوه اخذ کارت بازرگانی به تولید کننده ها آموزش داده خواهد شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، گل ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.