مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: 12 عنوان برنامه کلی به همت سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این هفته اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حسین بابایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6هزار شهید گلگون کفن استان قم و شهدای کارگر بیان کرد: روز 9 اردیبهشت ماه به عنوان روز قشر بسیج کارگری انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه شهید برونسی، فرمانده تیپ هجدهم جوادالائمه بود که در سال 1363 طی عملیات بدر در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شد، افزود: شهید برونسی به عنوان الگو و اسوه برای تمام کارگران بسیجی است.
مسئول سازمان بسیج کارگری استان قم در ادامه نامگذاری سال 1395 به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری را تدبیری حکیمانه ایشان دانست و بیان کرد: در روز 9 اردیبهشت ماه به عنوان روز قشر بسیج کارگری در سراسر کشور و در قم برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت برگزار می‌شود.
بابایی با بیان اینکه هفته بسیج کارگری از دوشنبه 6 اردیبهشت ماه آغاز و تا یکشنبه 12 اردیبهشت ماه ادامه دارد گفت: بیش از 12 عنوان برنامه کلی به همت سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در این هفته اجرا می‌شود.
وی گلباران بیت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی همراه با خاطره گویی سرهنگ مرتاضی از محافظان را نخستین برنامه این هفته عنوان کرد و ادامه داد: در طول این هفته با خانواده‌های معظم شهدای دوران دفاع مقدس و بسیج کارگری دیدار خواهیم داشت.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تجلیل از کارگران نمونه سازمان بسیج کارگری را از دیگر برنامه‌ها خواند و تصریح کرد: در همین روز چند پایگاه مقاومت بسیج این سازمان به صورت سرزده بازدید خواهد شد.
وی 9 اردیبهشت ماه را روز قشر سازمان بسیج کارگری خواند و یادآور شد: در این روز با حضور جمع کثیری از بسیجیان، مزار شهدای مدافع حرم اهل‌بیت(ع) در آرامستان بهشت معصومه(س) غبارروبی و عطر افشانی خواهد شد.
بابایی برگزاری همایش با سخنرانی حسینی منش، رئیس شورای عالی همفکری سازمان بسیج کارگری کشور در روز 9 اردیبهشت ماه را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و افزود: در این همایش از فرماندهان و کارگران بسیجی نمونه این سازمان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به‌عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار