شركتهای نفتی برای جهت تسريع در امر گاز رسانی استان زنجان پای به میدان گذارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس حريقي در دیداربا مديرعامل گاز استان ضمن آرزوي توفيق و بهروزي در سال جاري در خصوص مباحث مشترك منجمله روند گاز رساني استان به تبادل نظر پرداختند .

در اين نشست معاون شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان گفت: با توجه به اولويت وزارت نفت جهت تسريع در امر گاز رساني خانگي و صنعتي بر لزوم كاهش مصارف فرآورده هاي مايع و به نوعي تبديل سوخت تاکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: تعاملات شركتهاي نفتي در استان خصوصاً در راستاي روند گاز رساني و رفع موانع و چالشها گسترش بيش از پيش يابد و اين تعاملات در جهت تسريع در امور مضاعف گردد.

مدیر کل شرکت گاز استان زنجان نيز در این دیدار گفت: روند گاز رساني در استان زنجان در قياس با ساير استانها از يك روند قابل قبولي برخوردار بوده كه يكي از عوامل دخيل در اين موفقيت را ميتوان تعاملات مناسب بين شركت ملي پخش و شركت گاز استاني دانست .

مهندس عسگريان به نشست روساي روابط عمومي منطقه 5 وزارت نفت كه به ميزباني منطقه زنجان در 15 ارديبهشت ماه سالجاري برگزار مي گردد اشاره و تاكيد کرد: شركتهاي نفتي همكاري و تعامل لازم با پخش منطقه زنجان در خصوص ميزباني هر چه مطلوب تر اين نشست را اعمال نمايند .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: ضرورت ، نفتی ، گاز رسانی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.