در راستای آشنایی دانش آموزان زنجانی با فضای کسب و کار نمایشگاه معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛ این نمایشگاه با همکاری دستگاه‌هایی همچون منابع طبیعی، فنی و حرفه‌ای، علوم پزشکی، هنرستانهای فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش و برخی از مدارس نواحی یک و دو زنجان برپا شده است.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی سبب کسب اطمینان دانش‌آموزان به هنگام انتخاب رشته می‌شود گفت:دستگاههای ذیربط استان زنجان با برپایی نمایشگاه معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی و معلمان و مربیان با ارائه اطلاعاتی از وضعیت بازار کار تلاش می‌کنند تا دانش‌آموزان زنجانی را بافضای شغلی استان و کشور آشنا کنند.

عباسی افزود: رپایی چنین نمایشگاه‌های متمرکزی در انتخاب رشته دانش‌آموزان و در نتیجه شغل آینده‌ آنان بسیار تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان دختر و پسر از چهارم تا هشتم اردیبهشت‌ماه از ساعت 8صبح تا 5عصر می توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

عباسی با بیان اینکه نمایشگاه معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی با هدف هدایت دانش‌آموزان پایه نهم و اول متوسطه دوره دوم برپا شده است، تسهیل فرآیند انتخاب رشته و در نتیجه یافتن شغل مورد دلخواه و متناسب با استعدادهای آنان را از نتایج موثر برگزاری این نمایشگاه دانست.

گفتنی است روزهای زوج زمان بازدید دختران و روز های فرد زمان بازدید دانش آموزان پسر است .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.