وزبر بهداشت گفت: انسانی که کار خیر انجام دهد معلوم است نزد خدا ارج و قرب دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمراسم تجلیل از خیرین سلامت که در بیمارستان شهید صدوقی شهر یزد برگزار شد ضمن تکریم مقام شهید صدوقی گفت: انجام کار خیر نوعی آزمایش الهی است و درعین حال انسان خیلی باید در محضر خداوند ارزش و ارج و قرب داشته باشد که کارهایی از جنس خیر اجام دهد.

وی با بیان اینکه بهتر از کار خیر آموزش و تعلیم آن به دیگران است افزود: کسی موفق است که در زمان حیات خود اگر ملک و املاکی دارد تکلیف آن را روشن کند و چه کار بهتر از این که انسان دارایی خود را برای کار خیر هزینه کند.

درد و دل خیرین سلامت با وزیر بهداشت + تصاویر

 وی با اشاره به سفر اخیر خود به شهر قم گفت: آیت الله وحید خراسانی از مراجع قم بارها به بنده گفته اند چقدر ارزشمند است که با پول و عمر و تخصص خود شما قدمی برای حوزه سلامت بردارید.

 وزیر بهداشت تصریح کرد: آثار کار خیر نه تنها در دنیا مشخص است بلکه فضیلت آن در آخرت هم نصیب شخص می شود و آثارش همواره برای شخص خیر جاریست و نوعی صدقه حسنه است و چقدر خوب است که اگر قرار است که ثلث مال خود را پرداخت کنیم این اقدام در حوزه سلامت باشد.

درد و دل خیرین سلامت با وزیر بهداشت + تصاویر

در ادامه ی این مراسم وزیر بهداشت از 14 خیر سلامت تقدیر کرد.

گفتنی است؛ د حاشیه ی این مراسم پیر مردی که هزینه ی ساخت بخش روان یک بیمارستان در اردکان یزد را دارد به وزیر گله می کند که چرا ساختنش به تعویق افتاده است.

درد و دل خیرین سلامت با وزیر بهداشت + تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار