حاشیه های نشست خبری سیاه جامگان- تراکتورسازی

مدیر رسانه ای باشگاه سیاه جامگان از غیبت سرمربی باشگاه تراکتورسازی در نشست خبری انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ، پژمان نجات پور اظهار داشت: همان طور که سازمان لیگ برای مربیان شرایطی برقرار می کند و مربیان باید حتما مدرک مربیگری داشته باشند تا روی نیمکت بنشینند، از سازمان لیگ می خواهیم که شرایطی پیش بیاید تا اشخاص برای حضور در یک تیم به عنوان مدیر رسانه ای حداقل یک کارت خبرنگاری داشته باشند. 

وی افزود: البته منظرو من تنها تیم  تراکتورسازی نیست و اصلا روی صحبتم با تیم خاصی نیست. همچنین به خاطر غیبت سرمربی و کادر فنی تراکتورسازی در نشست امروز چنین صحبتی را مطرح نمی کنم.فقط تقاضای من از سازمان لیگ این است که در فصول بعد کمیته ای به عنوان کمیته رسانه تشکیل شود تا صلاحیت مدیران رسانه ای را تأیید نماید.

نجات پور گفت: من بارها با مدیران رسانه ای تیم های مختلف جهت هماهنگی برای برگزاری نشست خبری تماس گرفته ام اما حتی دوستان ساعت پرواز کاروان تیم خود را هم نمی دانستند. البته منظور از طرح این بحث عدم حضور سرمربی تراکتورسازی در نشست امروز نبود کما اینکه بارها اتفاق افتاده که خود ما هم به دلیل تأخیر در پرواز های هواپیمایی دیرتر از موعد مقرر به شهر مقصد رسیدیم و کنفرانس خبری را از دست دادیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار