کرمانی مقدم: مسئولیت شکست را گردن بازیکنان نمی اندازیم

فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و تراکتورسازی حاضر نشد و به جای او مرتضی کرمانی مقدم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مرتضی کرمانی مقدم ، مربی سیاه‌جامگان در نشست خبری، درخصوص این دیدار اظهار داشت: همه می‌دانید که روز گذشته چه اتفاقی افتاد و ملوان و راه‌آهن با برتری مقابل رقبا کار را برای ما دشوارتر کردند. به هر حال ما بازی مهمی داریم و امیدوارم که بتوانیم 3 امتیاز را از‌ آن خود کنیم. ما هیچ وقت شکست یا مساوی را گردن بازیکن نمی‌اندازیم و همیشه این کادر فنی است که مسئولیت این نتایج را می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما دوندگی خوبی دارند و زحمت می‌کشند اما با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم. مثلا در بازی مقابل سایپا و فولاد در 10 دقیقه پایانی گل دریافت کردیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و در بازی فردا تنها به دنبال پیروزی در مسابقه هستیم. با احترامی که برای امیر قلعه‌نویی و تراکتورسازی قائلم اما ما 3 امتیاز بازی را می‌خواهیم.

کرمانی‌مقدم افزود: از زمانی که قلعه‌نویی هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفته این تیم شرایط بهتری را در لیگ برتر و آسیا پیدا کرده است و نتایج خوبی کسب کرده اما ما می‌خواهیم به برتری برسیم و امیدوارم از خستگی بازیکنان تراکتورسازی که در لیگ قهرمانان‌ آسیا حاضر شدند بتوانیم استفاده کنیم و پیروز میدان شویم.

مربی سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا قبول دارد بدنسازی خوبی صورت نگرفته که تیمش در دقایق پایانی گل دریافت می‌کند، گفت: من موافق این موضوع هستم اما هم‌اکنون وقت تجربه نیست. چرا که زمانی نداشتیم که بخواهیم بدنسازی کنیم. در نیم‌فصل بازیکنانی چون حمید علی‌عسگر، میلاد نوری و حسین کریمی را جذب کردیم که عملکرد خوبی داشتند اما دوران بدنسازی ابتدای فصل نبودیم و هم‌اکنون هم نمی‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم. دوران بدنسازی تیم خوب نبوده چرا که بازیکن وقتی دو بازی انجام می‌دهد آسیب می‌بیند. فرهاد کاظمی هم در نیم‌فصل دوم به بازیکنان فشار نمی‌آورد. نه اینکه بگویم با بازیکنان کار نمی‌کند بلکه زمانی ندارد که بخواهد بدنسازی کند.

وی در مورد اینکه آیا سیاه‌جامگان مربی بدنساز تخصصی دارد، گفت: خیر، مثل اینکه نفس شما از جای گرم بلند می شود. ما مربی دروازه‌بانان نداریم چه برسد مربی بدنساز. نگذارید که من همه چیز را بگویم. خودمان در تیم همه کار می‌کنیم. به هر حال مشکلات مالی وجود دارد و اگر ما چیزی نمی‌گوییم به خاطر این است که می‌خواهیم تیم آرامش داشته باشد.

کرمانی‌مقدم در مورد بازی سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی یادآور شد: همانطور که گفتم ما چیزی برای از دست دادن نداریم. به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم که استرسی نداشته باشند. به هر حال اینکه ما در دقایق پایانی گل دریافت می‌کنیم نشان دهنده بحث روحی و روانی است که بازیکنان نگران 3 امتیاز هستند وگرنه مشکل بدنی نیست چرا که ما می‌توانیم در دقایق پایانی به گل برسیم. فکر می‌کنم برخی بازیکنان بزرگ فکر نمی‌کنند که این اتفاق رخ می‌دهد. وقتی رضا عنایتی درون زمین است تیم را خوبی رهبری می کند اما در غیر اینصورت رهبری وجود ندارد.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش برای بازی فردا گفت: بهروز افشار مصدوم است و مهدی جعفرپور هم محروم. رضا عنایتی هم هنوز کمی مصدوم است که شاید با نظر فرهاد کاظمی از او استفاده کنیم.

نژادپور مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان نیز در این کنفرانس با انتقاد از مدیران رسانه‌ای سایر تیم‌ها گفت: به نظرم باید برای مدیران رسانه‌ای هم حداقلی قائل باشند که کسی بتواند روی نیمکت بنشیند وقتی AFC این ارزش را قائل می‌شود که مدیران رسانه‌ای روی نیمکت بنشینند پس حتما آنها باید شرایط خاصی داشته باشند و حداقل آن داشتن کارت خبرنگاری است. متأسفانه در ایران برخی مدیران رسانه‌ای حتی نمی‌دانند پرواز تیم‌شان چه ساعتی است و مسائلی در مورد نشست‌ها به وجود می‌آید که باید این موضوع اصلاح شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.