سرپرست دانشگاه جامع علمي و كاربردي آذربايجان غربي از راه اندازي دفتر كاريابي دانشگاه و مركز خدمات شغلي در اين دانشگاه خبر داد.

جم عزتي راددر گفتگوبا خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه با اشاره به اينكه به طور متوسط سالانه سه هزار نفر از اين دانشگاه در سطح استان فارغ التحصيل مي شوند، افزود: در چهار سال گذشته 12 هزار نفر از اين دانشگاه در دوره هاي كارداني و كارشناسي فارغ التحصيل شده و وارد بازار كار شده اند.

وي اضافه كرد: يكي از مهمترين فعاليت ها در راستاي جلوگيري از بيكاري اين فارغ التحصيلان پس از اتمام زمان تحصيل، راه اندازي دفتر كاريابي و مركز خدمات شغلي در دانشگاه بود كه به اهتمام مسئولان دانشگاهي، اين مهم در هفته جاري در استان تحقق يافت.

وي اظهار كرد: هدايت شغلي، مشاوره خوب و صحيح، ارتباط مناسب و به روز فارغ التحصيلان كارآفرين با سرمايه داران و شناخت نيازهاي واقعي بازار كار از جمله موارد فعاليت اين دفتر به شمار مي رود.

سرپرست دانشگاه جامع علمي و كاربردي آذربايجان غربي ادامه داد: با آغاز به كار دفتر كاريابي دانشگاه، ارتباط معنادار و مناسب بين فارغ التحصيلان دانشگاه و بنگاه هاي اقتصادي به وجود مي آيد كه در زمينه اشتغالزايي اين قشر مي تواند تاثير بسزايي بگذارد.

به گزارش ايرنا، دفتر كاريابي و مشاوره شغلي دانشگاه جامع علمي كاربردي آذربايجان غربي اين هفته در ستاد اين دانشگاه راه اندازي شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.