برای جلوگیری از بیسوادی و کمک به دانش آموزان برای ادامه تحصیل 400 نفر از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان جذب مدارس شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در همایش دو روزه تبیین طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی که با حضور کارشناسان آموزش ابتدایی گروه های درسی شمال استان در مدیریت آموزش و پرورش ماکو ترتیب یافت با اعلام این مطلب گفت : با لا بردن کیفیت آموزش پایه اول و انسداد مبادی بی سوادی در آموزش ابتدایی از اولویتهای اساسی در آموزش و پرورش استان است .

حسین پور با بیان اینکه متاسفانه سال گذشته 700 نفر از داشن آموزان در مقطع ابتدایی ترک تحصیل کرده اند افزود : جذب تمامی کودکان بازمانده از تحصیل دوره ابتدایی ؛ جذب تمامی دانش آموزان 6 ساله در پایه ابتدایی و پیشگیری از ترک تحصیل پیش از پایان دوره ابتدایی از مهمترین برنامه های معاونت آموزش ابتدایی است .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان طرح انسداد بیسوادی را از طرحهای مهم ملی در آموزش و پرورش بیان کرد و گفت : برای اجرای کامل این طرح به کمک و مساعدت تمامی مسئولان در استان نیاز است .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.