مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از برگزاری نخستین همایش فرصت های طلایی سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ریلی ، زمینی و هوایی در سرخس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، احمد صادقی گلمکانی با تشریح ظرفیت های قانونی حوزه ریلی زمینی و هوایی گفت: بمنظور ترغیب و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی نخستین همایش فرصت های طلایی سرمایه گذاری حوزه حمل و نقل ریلی ، زمینی و هوایی با حضور مدیران ارشد کشوری ، استانی  و مدیران برترین شرکتهای حمل و نقل در حوزه CIS و شرکتهای حمل و نقل داخلی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس برگزار می شود.
وی افزود: در این همایش جمعی از صاحب نظران حوزه  سرمایه گذاری ،حمل و نقل نیز حضور خواهند داشت.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به محور های مختلف این همایش تصریح کرد: این همایش در 4 خرداد سال جاری برگزار می شود و مهمترین بخش این همایش  بسته های حمایتی سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل  و زیر مجموعه های آن از جمله زیر بنایی، ناوگان ریلی و جاده ای ،‌ فرودگاه بین الملی الماس  سرخس می باشد.
گلمکانی گفت: در این همایش چشم انداز حمل و نقل  جاده ای و هوایی  و همچنین مدلهای سرمایه گذاری در حوزه ختلف منطقه ویژه اقتصادی سرخس از سوی  متخصصان و صاحب نظران ارائه خواهد شد .
وی افزود: همچنین در اين همايش، فرصتهای مختلف ترانزيتي، کاهش هزينه‌هاي لجستيک تجاري، برقراري خطوط منظم حمل صادراتي از قبیل خطوط ریل عریض و نرمال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس ، مورد کنکاش قرار مي‌گيرد.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: مخاطبان اين همايش طيف وسيعي از فعالان اقتصادي کشور از جمله شرکت‌هاي مديريت حمل‌ و ‌نقل ، شرکت ‌هاي مديريت صادرات ، کشتيراني‌هاي داخلي و خارجي، صادرکنندگان بزرگ و معتبر، شرکت‌هاي حمل و نقل بین المللی و تشکل‌ها، انجمن‌ها ی فعال در حوزه حمل‌و‌نقل بين‌المللي را در بر مي‌گيرد.
گفتنی است در این همایش علاوه بر تشریح فرصتهای سرمایه گذاری و ظرفیت های قانونی موجود در حوزه ریلی زمینی و هوایی ، بسته های حمایتی تدوین شده از سوی منطقه ویژه اقتصادی سرخس معرفی خواهد شد.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.