شاخص تناژ بار اداره کل راه‌آهن شمالشرق(1) در مقايسه با ايام پيک سال94 از رشد قابل توجهي در بخش‌هاي تناژ بارگيري و تخليه برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مديرکل راه آهن شمالشرق 1 گفت : در راستاي دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي و عمل به منويات رهبر معظم انقلاب ،پرسنل اين اداره کل با تلاش شبانه‌روزي موفق به ثبت افزايش 413 درصدي تناژ بار در بخش بارگيري و 192 درصدی افزايش تناژ محموله و کالا در بخش تخليه بار نسبت به مدت مشابه سال 94 شدند.
درباغ عنبران اظهار داشت: در اين مدت با هدف جابجايي حمل بار از جاده به ريل در مجموع 444 واگن باري براي تخليه و بارگيري در ايستگاه‌هاي تابعه اين اداره کل واگذار گرديده که از اين تعداد 318 واگن بارگيري و محموله 126 واگن نیز تخليه شده است.
وی  اظهار اميدواري کرد: اداره کل راه آهن شمالشرق1 با پيگيري اين روند به عنوان ارگاني پيشرو گام‌هاي موثرتري در دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي بردارد.
مديرکل راه آهن شمالشرق 1  با اشاره به مقایسه آمار تعداد واگن و تناژ بارگيري و تخليه محمولات در نوروز 95 و 94 افزود: سال گذشته 62 واگن با تناژ سه هزار و 547 در این راه‌آهن بارگیری شده بود در حالی که این رقم در سال 95 به 318 واگن بارگیری شده با تناژ 19 هزار و 40 تن رسید.
درباغ عنبران افزود : علاوه بر این واگن‌های تخلیه شده در این راه‌آهن از 46 واگن در سال قبل به 126 واگن در سال‌جاری رسید.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: رشد ، تناژ ، راه آهن ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.