عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با افزایش توان مالی شهرداری و کمک دولت می توانیم اتوبوس های جدید را جایگزین اتوبوس های قدیمی کنیم.

اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تردد اتوبوس های فرسوده در سطح شهر تهران اظهار داشت: اگرتوان مالی شهرداری بالا رود و بتواند اتوبوس های جدید خریداری کند، بدون شک ما اتوبوس های جدید را جایگزین اتوبوس های قدیمی می کنیم.

وی با بیان این‌که سال گذشته شورای اسلامی شهر تهران بودجه ای را برای اورهال کردن اتوبوس های بالای 8 سال که در سطح شهر تهران فعالیت می کردند، مشخص کرده بود، گفت: به ازای هر یک دستگاه 30 میلیون تومان به سازمان اتوبوسرانی بودجه دادیم که این اتوبوس ها را اورهال کرده و همچنین تعمیرات اساسی بر روی آن‌ها انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: با اورهال کردن و تعمیرات اساسی که انجام دادیم این اتوبوس ها هم اکنون در حال فعالیت در سطح خیابان های شهر تهران هستند.

دوستی با تاکید بر این‌که با افزایش توان مالی شهرداری و کمک دولت می توانیم اتوبوس های جدید را جایگزین اتوبوس های قدیمی کنیم، تصریح کرد: این یک واقعیت است چراکه شهرداری تهران تنها با توان مالی می تواند اتوبوس جدید خریداری و اتوبوس های فرسوده را از سیستم خارج کند.
 
وی با بیان این‌که در حال حاضر ناچاریم که از اتوبوس های فرسوده در خیابان های شهر استفاده کنیم، افزود: این اتوبوس ها بین 8 تا 12 سال عمر دارند و سال گذشته تعمیرات اساسی بر روی آن‌ها صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که شورا و شهرداری از مردم شرمنده هستند، گفت: امروزه وضعیت دولت و شهرداری وضعیت خوبی نیست در حالی که شهرداری پروژه های فراوانی دارد و باید آن‌ها را اجرایی کند.

دوستی تاکید کرد: اگر برجام قطعی شود ما می توانیم از فاینانس استفاده و موضوع اتوبوس های فرسوده را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار