افزایش 2برابری عوارض راه مرزن آباد ، اعتراض مردم منطقه را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از افزایش ناگهانی قیمت عوارض راه مرزن آباد، مردم این منطقه اعتراض و تجمع کردند.

بر اساس این گزارش پس از این اتفاق ، پلیس راهور برای برخورد و جریمه افرادی که عوارض پرداخت نکرده اند در محل مستقر شد اما شهردار مرزن آباد پس از حضور در محل عوارضی با یکی از ماموران پلیس راهور درگیر شد و سیلی محکمی به گوش مامور زد که منجر به بازداشت چندساعته وی شد که البته در پایان به قید وثیقه آزاد شد.

یکی از کارفرمایان آزادراه تهران شمال در این خصوص در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:وزارت راه و شهرسازی قیمت عوارض آزادراه ها را طبق هزینه های انجام شده پروژه ها اعلام می کند و برای مردم بومی این منطقه که چندبار در روز این مسیر را طی می کنند کارت تخفیف 50 درصدی صادر شده است.

وی ادامه داد:تا پیش ازین قیمت عوارض این منطقه برای خودروی سواری 3هزار تومان و اتوبوس و ماشین های باربری 6هزار تومان بود که امروز به بیش از 2 برابر افزایش یافت.

این گزارش می افزاید:فرماندار مرزن آباد پس از برگزاری جلسه ای، افزایش قیمت را منتفی اعلام کرد و در نهایت تجمع مردم پایان یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار