مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شهرستان زنجان با 420 هزار نفر جمعیت دارای 6 ایستگاه آتش نشانی فعال در سطح شهر می باشد ، برضرورت افزایش احداث ایستگاه های آتش نشانی در زنجان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، توکلی در گفتگو با خبر نگار باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام این خبر گفت: در قانون استاندارد سازی شهرها به ازای هر 50 هزار نفر باید یک ایستگاه آتش نشانی و همچنین به ازای هر 2500 نفر یک آتش نشان حرفه ای الزامی می باشد.

وی افزود: در همین راستا امسال شهر داری درصدد احداث دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی در زنجان است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان بیان کرد: طرح توسعه و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان در نظر گرفته شده است.

توکلی به تعداد ایستگاههای فعال در سطح شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در مجموع 6 ایستگاه آتش‌نشانی فعال در نقاط مختلف شهر برای خدمات‌رسانی به شهروندان وجود دارد

وی به راه‌ اندازی 2 ایستگاه آتش‌نشانی در بافت مرکزی و شرقی شهر اشاره کرد و یادآور شد: مکان احداث این ایستگاه‌ها در خیابان دلجویی واقع در بافت مرکزی و نیز شهرک گلشهر کاظمیه پیش‌بینی شده است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک ایستگاه آتش‌نشانی در سایت کارگاهی واقع در ضلع جنوبی گلشهر کاظمیه راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با توجه به توسعه و گسترش شهرک گلشهر کاظمیه یک ایستگاه آتش‌نشانی نیز در این منطقه راه‌اندازی می‌شود

توکلی با تاکید بر اینکه در زمینه توسعه و گسترش ایستگاه‌های آتش‌نشانی با مشکل اعتباری مواجه هستیم، عنوان کرد: سال گذشته نیز راه‌اندازی دو ایستگاه آتش‌نشانی در دستور کار سازمان قرار داشت ولی به دلیل نبود اعتبار لازم این امر محقق نشد.


انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
سلام
این جانب یکی از کارکنان شاغل در آتش نشانی زنجان لازم دانستم نه به عنوان یک آتش نشان بلکه به عنوان یک شهروند آگاه از وضعیت درونی سازمان اذعان نمایم که سازمان آتش نشانی زنجان متاسفانه دارای ضعف مدیریتی شدید می باشد از جمله عدم آشنایی مسئولین از حیطه شغلی(تخصص آتش نشانی) که این امر موجب شده تا نسبت به شغل آتش نشانی اهمیت داده نشود این بی اهمیتی این گونه بیان میشود که تجهیزات انفرادی آتش نشان از قبیل لباس چکمه (چکمه باغبانی زیره زرد) دستگاه تنفسی و... اینها تنها بخش کوچکی از ضعف سازمان بود که نیاز عاجل را در راستی رفع آن می طلبد
امیدوارم این نظریه به چشم مسءولین دلسوز و وظیفه شناس بخورد آجر عنداا.