در سال ۹۴ از محل درآمدهای موقوفه نظام‌السلطنه مافی بیش از ۲ میلیارد ریال به نیارمندان و بیماران کمک نقدی و غیرنقدی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان گفت: در سال گذشته از محل درآمد موقوفه نظام‌السلطنه مافی در رامشیر کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان شد.
 حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی با اشاره به اینکه این کمک‌ها شامل دانش‌آموزان بی‌سرپرست، بیماران، نیازمندان بوده است، افزود: در سال گذشته و در قالب برگزاری همایش مهر تحصیلی، ۲۳۰ میلیون ریال لوازم تحریر و کیف به دانش‌آموزان اهدا شد.
 وی گفت: ۲۰۰ فقره بن خرید به مددجویان به همراه ۱۲۰میلیون ریال کمک نقدی به آن‌ها ارائه شده است. همچنین در ماه مبارک رمضان مبلغ ۳۰ میلیون ریال به اطعام دانش‌آموزان بی‌بضاعت اختصاص یافت.
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان افزود: مبلغ ۱۱ میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدرسه حضرت زینب (س)، مبلغ ۳۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند مدرسه شهید مطهری به منظور کتب آموزشی موردنیاز کنکور و همچنین مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌سرپرست که در طول سال برای دریافت کمک مراجعه کرده‌ بودند و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان مدرسه بنت‌الهدی از محل درآمدهای این موقوفه کمک شد.
 طباطبایی با اشاره به اینکه در مجموع به ۵۶۲ بیمار کمک نقدی شده است گفت: بیمارانی که با ارائه مدارک پزشکی خود و دارا بودن شرایط ویژه مبلغ یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال به آن‌ها کمک شد.
وی افزود: از محل درآمدهای موقوفه نظام‌السلطنه مافی در مجموع سال ۹۴ مبلغ دو میلیارد ۴۸۰ میلیون ریال به مردم کمک شد. تفکر ما در ارائه این کمک‌ها به مردم رامشیر است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.