آبادان؛

توزیع سبد حمایتی بین نیازمندان خوزستان

۷ هزار سبد حمایتی بین نیازمندان خوزستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در طرح ملی فرشتگان رحمت در ایام نوروز هفت هزار سبد حمایتی بین نیازمندان خوزستانی توزیع شد.

علی خدادادی افزود: در اجرای این طرح، هفت هزار سبد غذایی، بهداشتی و کالا با ارزش ریالی هفت میلیارد ریال شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، ماکارونی، انواع کنسروجات، گوشت، پوشاک، کیف و کفش و مواد شوینده بین نیازمندان شهرها و روستاهای استان توزیع شده است.

وی گفت: حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تاسی از سیره حضرت علی و ائمه معصومین (ع) در ایام نوروز با اهدای سبدهای بهداشتی، غذایی و کالا، به بیش از ۲۸ هزار فرد نیازمند، معلول، سالمند، زندانی و از کارافتاده خدمت رسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در طول سال، طرح های بشر دوستانه ای از قبیل فرشتگان رحمت، همای رحمت و پروژه‌های داوطلبی و حمایتی به مناسبت‌های مختلف توسط خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می گیرد .

خدادادی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۲۰۰ داوطلب و کارمند هلال احمر استان در ۱۴۰ خانه داوطلب به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی هموطنان مشارکت کردند، گفت: جمعیت هلال احمر در این امر خداپسندانه حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است و با ساماندهی در جمع آوری کمک های مردمی و بسته بندی و توزیع این اقلام و برپایی چادرهای دریافت کمک های مردمی گامی در راستای ارائه خدمات اجتماعی و دستگیری از نیازمندان بر می دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.