فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اينكه مهمترين شاخصه نظم و امنيت احترام به قانون است گفت: با تلاش پليس يك سارق كهنه كار داخل خودرو با 15 فقره سرقت دستگير شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سرهنگ ايرج خاني پور گفت :يکي از مسائلي که جامعه ما در حال حاضر با آن مواجه است مسئله نظم و امنيت اجتماعي و عمومي و مهمترين شاخصه آن احترام به قانون است.

وي افزود: سرقت يک نوع کج رفتاري اقتصادي است از آن جهت که اين نوع کج رفتاري اقتصادي به صورت آشکار و گاه به صورت خشن صورت مي گيرد.

اين مقام مسئول ادامه داد: همه اقشار مختلف جامعه بايد در كاهش وقوع جرائم و ايجاد امنيت پايدار سهم خود را به خوبي ايفا كنند و در اين ميان نقش خانواده ها بسيار مهم و پر رنگ است.

فرمانده شهرستان زنجان تصريح كرد:درپي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر زنجان ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

خاني پور افزود: با كار اطلاعاتي پليس در اين زمينه فردي در حين سرقت از يك خودرو شناسائي و با تلاش پليس پس از تعقيب و گريز دستگير و به كلانتري دلالت شد.

وي گفت: اين متهم 35 ساله كه داراي چندين فقره سابقه سرقت بوده و اعتياد به مواد مخدر نيز مي باشد در بازجويي به 15 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

اين مقام انتظامي از كشف يك دستگاه خودرو پرايد مسروقه پس از يك روز به صورت بلاصاحب كشف شد.

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، سرقت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.