همايش بزرگداشت نقش گيلان در پشتيباني 8 سال دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره جانباز شهيد آيت الله احسانبخش در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛دراين همایش که در راستاي نخستين کنگره ملی 8 هزار شهيد گيلان برگزارشد از 40 نفر از مسوولان گیلانی پشتيباني دفاع مقدس، خانواده شهدا و رانندگاني که با کاميون هايشان کمک هاي مردمي گیلان را به جبهه ها برده بودند تجليل شد.  
فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران در اين همايش با اشاره به کمک هاي مردمي استان ها در دوران دفاع مقدس گفت :  پشتيباني و کمک هاي گيلانيان که با درايت امام جمعه فقيد آیت الهه شهید صادق احسانبخش انجام شد علاوه بر تقويت روحيه رزمندگان ،  مصداق بارز همکاري و همدلي مردم با نظام جمهوري اسلامي بود.
سردارعلي فدوي با بیان اینکه دشمنان با جنگ سخت نتوانستند به انقلاب ضربه بزنند افزود : امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی کینه توزی های خود را ادامه داده وهویت دینی  و ملی جوانان را نشانه گرفته اند که هوشیاری خانواده ها نقش موثری در خنثی کردن این توطئه دارد.
محسن رفيق دوست از سرداران دوران دفاع مقدس نيز در اين مراسم با اشاره به تلاش هاي صادقانه و دلسوزانه جانباز شهید آيت الله احسانبخش نماينده ولي فقيه و امام جمعه فقيد رشت در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت : اعزام کاروان هزار و500 کاميوني کمک های مردمی گیلان در تاريخ انقلاب ماندگار شد.
همچنین امروز کاروان هزار و 500 کامیونی کمک های مردمی به رزمندگان دفاع مقدس در رشت  بصورت نمادین بازآفرینی شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.