فرمانده آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت گفت: یکی از راه های حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران در مقابله با جنگ های نرم دشمن ، شرکت در مراسم اعتکاف است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛دریادار دوم تورج حسنی مقدم در بازدید از مساجد این فرماندهی در جمع معتکفان با بیان اینکه باید در مقابل حمله های دشمن ضد نظام اسلامی هوشیار و آگاه باشیم گفت: امروزه هدف اصلی کشور های مستکبر این است که میان مردم و حکومت جمهوری اسلامی ایران تفرقه و فاصله بیاندازند.

وی یکی دیگر از آرمان های دست نیافتنی آمریکا و اسرائیل را تضعیف ولایت فقیه و تغییر رهبری ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران با حضور در برنامه های مذهبی و ملی همانند اعتکاف ، انتخابات و راهپیمایی مانع نفوذ دشمنان اسلام به دین و مذهب اسلام و شیعه می شوند.

حسنی مقدم خطاب به افراد تحت آموزش این فرماندهی اظهار داشت: شما پیش از دست یافتن به انگیزه عملی برای دفاع از این مرز و بوم باید انگیزه معنوی داشته باشید که با خلوت با پروردگار و شرکت در اعتکاف به آن دست خواهید یافت.

وی با بیان اینکه شرایط امروزی ما به گونه ای است که باید در برابر مشکلات اقتصادی جامعه صبر و تحمل داشته باشیم اذعان کرد: باید در برابر این سختی ها در کنار رهبرمان باشیم و به رهنمود های ایشان جامه عمل بپوشانیم.

شایان ذکر است در پایان این بازدید از 10 معتکف نوجوان توسط فرمانده و رییس عقیدتی سیاسی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت تجلیل شد.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.