مدیرکل فرودگاه مهرآباد تهران گفت: انتقال این فرودگاه به طور کلی منتفی است.

انتقال فرودگاه مهرآباد منتفی استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیشنهاد انتقال فرودگاه مهرآباد از سوی شهرداری تهران در واكنش به پرواز نافرجام یك هواپیمای مسافری و سقوط آن در حوالی مهرآباد مطرح شد .

در این طرح منطقه پروازی اطراف فرودگاه ، به لحاظ دو نوع آلودگی‌ هوا و صوتی و همچنین خطر سوانح هوایی، برای ساكنان این منطقه ناامن تشخیص داده شده بود.

در همین ارتباط امروز علی رستمی با تاکید بر ثبت ملی ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد، گفت: با منتفی شدن موضوع انتقال،برنامه‌ریزی برای سامان دادن بخش پرواز و فرودگاهی در اداره کل فرودگاه مهرآباد، آغاز شده است.

وی افزود: در پنج سال آینده، فرودگاه مهرآباد را به فرودگاه ویژه و VIP تبدیل خواهیم کرد تا در صورت لزوم، تعدادی از پروازهای مهم خارجی در این فرودگاه به زمین، بنشینند.

رستمی به امضای تفاهم نامه میان شرکت فرودگاه‌ها و یک شرکت ایتالیایی برای توسعه فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه که امیدواریم به انعقاد قرارداد نهایی برسد ، ترمینال اصلی فرودگاه مهرآباد ،80 هزار مترمربع توسعه خواهد یافت که این میزان تا 120 هزار مترمربع نیز قابل افزایش است.

وی گفت : در صورتی که تفاهمنامه با شرکت ایتالیایی منعقد شود، ترمینال اصلی فرودگاه مهرآباد با مشخصات یاد شده در سه سال ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار