هدایتی پور رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: رتبه اول مسابقات جهانی نقاشی از سوی دانش‌آموز قمی کسب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ همه ساله در سطح جهانی مسابقه نقاشی برگزار می‌شود و امسال نیز با توجه به شعار جهانی بهداشت موضوع این مسابقه غلبه بر دیابت است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: در تمام کشورها این مسابقه برگزار شد و در کشور ما نیز آثار دانش‌آموزان اسفند ماه به وزارت بهداشت و درمان ارسال شد و پس از انجام داوری بین کشورهای مختلف فائزه سادات دهنوی از دبیرستان زینب کبری قم، نفر اول جهانی در گروه سنی 16 تا 18 را کسب کرد.

وی افزود: نقاشی دارای زبان گویایی است و می‌تواند به آسانی با مخاطب ارتباط برقرار کند با توجه به شعار امسال با عنوان غلبه بر دیابت آثاری طراحی شد تا گامی برای اطلاع‌رسانی در زمینه این بیماری برداشته شود.

در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد درگیر این بیماری هستند و هشداری در زمینه این بیماری برای تمام گروه‌های سنی است تا در زمینه الگوی صحیح تغذیه‌ای و مصرف نکردن مواد قندی موارد لازم را رعایت کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار