طی مراسمی از فعالان طرح ایمنی، سلامت و امداد نوروزی در قم با حضور رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و مسئولان استانی و کشوری در قم تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هلال احمر یکی از نهادهایی است که همواره اعضای داوطلب آن در ایام و مناسبت‌های ویژه خدمات گوناگونی همچون امداد و نجات، بهداشت و درمان، راهنمایی مسافران با توزیع بروشور و نقشه راه به مسافران ارائه می‌دهد.

آئین شکرانه خدمت با تجلیل از فعالان طرح ایمنی، سلامت و امداد نوروزی با حضور آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم، معاون امداد و نجات سازمان جمعیت هلال احمر، مسئولان استانی و انتظامی و اعضای فعال جمعیت هلال احمر استان قم در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد.

در این مراسم به صورت ویژه از سردار مجتبایی و محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم تجلیل و قدردانی شد.

در بخش دیگری از این مراسم نیز به صورت نمادین از ۲۵ نفر از مسئولان استانی فعال در نوروز و اعضای شرکت کننده در طرح نوروزی استان قم تجلیل شد.

و از ۳۰۰ امدادگر، ۲۰۰ عضو جوانان جمعیت هلال احمر و ۵۰ داوطلب هلال احمر استان قم قدردانی شد.

جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بیان کرد: هلال احمر نهادی است که اعضای آن بی‌منت به مردم خدمت می‌کنند و نیروی انتظامی نیز خط مقدم دفاع از نظام است.

مولودی خوانی مداح اهل بیت(ع) به مناسبت ولادت امام جواد(ع)، پخش کلیپی از فعالیت جمعیت هلال احمر در ایام نوروز و اجرای یک قطعه موسیقی و سرود توسط نوجوانان بخش‌های دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار