به دلیل سرمازدگی بسیاری از محصولات کشاورزی قیمت سبزیجات در اصفهان 50 درصد افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان گفت: به دلیل بارش‌های اخیر و سرمازدگی بسیاری از محصولات کشاورزی از بین رفت و به همین دلیل شاهد افزایش 50 درصدی قیمت سبزیجات در اصفهان هستیم.

ناصر اطرج اظهار کرد:بارندگی‌های اخیر که در سطح کشور صورت گرفت، خسارت‌های زیادی به محصولات باغداران و کشاورزان زده است به طوری که سبزیجاتی که اکنون از دزفول برای اصفهان می‌آید، به دلیل نفوذ آب از بین رفته است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان تصریح کرد: ما همچنان در اصفهان با کمبود نارنگی در بازار مواجهیم و تولید داخلی نارنگی روبه اتمام است و متأسفانه با توجه به اینکه نارنگی موجود در بازار وارداتی از پاکستان است و به همین دلیل قیمت آن رو به افزایش است.

وی گفت: سال گذشته سازمان تعاون روستایی از محصول پرتقال کشاورزان خریداری کرد که متاسفانه با توجه به نگهداری ناصحیح از این محصول بسیاری از محصولات ضایع شد و به همین دلیل قیمت پرتقال در حال حاضر افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان افزود:در حال حاضر هیچ‌ نوع میوه خارجی و قاچاق در میادین میوه و تره‌بار به فروش نمی‌رسد و بازرسان صنعت و معدن و اصناف اصفهان بر این موضوع نظارت دارند. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار