ظرفيت دانشگاه‌ها و مساجد در برگزاری مسابقات قرآن اوقاف رامشيراستفاده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه رامشیر گفت: با آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف در این شهرستان تبلیغات محیطی به منظور مشارکت بیشتر علاقه‌مندان به امور قرآنی آغاز شده است.

اسماعیل حمید با اشاره به اینکه در این راستا فراخوان شرکت در مسابقات در مساجد، حسینیه‌ها، مؤسسات قرآنی، دارالقرآن‌ها و دانشگاه‌ها منتشر شده است، افزود: با توجه به جداشدن بخش شکوفه‌ها از بزرگسالان و شرکت رده سني ۱۸ سال به بالا در مسابقات مطمئناً با ریزش شرکت‌کننده مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام حضوری می‌توانند با به همراه داشتن مدارک شخصی به اداره اوقاف رامشیر مراجعه کنند، گفت: شهرستان امیدیه نیز زیر نظر اداره اوقاف رامشیر اداره می‌شود و ما برگزاری مسابقات و ثبت‌نام از آنها را نیز بر عهده داریم.

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه رامشیر با اشاره به اینکه مسابقات در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۱۵ و کل قرآن کریم، معارف، اذان و دعاخوانی در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های تواشیح و ابتهال فقط در مرحله استانی و به صورت ضبط اثر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.