مدیران جدید شبکه قرآن سیما منصوب شدند

طی احکامی از سوی حجت الاسلام موسوی، مدیران جدید گروه‌های آموزش و محافل - مسابقات شبکه قرآن سیما منصوب شدند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما ، طی مراسمی که با حضور مدیران شبکه قرآن سیما برگزار گردید، احکام جدید سرپرستی گروههای برنامه ساز آموزش و محافل- مسابقات این شبکه به آقایان ضیاءآذری و باقرزاده ابلاغ شد. 

دربخشی از حکم دکتر شهریار ضیاءآذری بعنوان سرپرست گروه آموزش آمده است:
ایجاد بسترهای لازم و تدارک برنامه های جذاب و مفید برای انجام آموزش های قرآنی مورد نیاز جامعه، بهره گیری از به روزترین شیوه ها ، سبک های متنوع، جدید و جذاب در تولیدات آموزشی، تعامل با نهادها و مراکز قرآنی، بهره گیری از فضای مجازی و ایجاد اتاق فکر گروه با مشارکت اساتید آموزش از جمله مواردی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. 

همچنین در حکم اصغر باقر زاده که بعنوان سرپرست جدید گروه محافل و مسابقات منصوب گردیده است، به تدارک و برگزاری مسابقات جذاب قرآنی، اولویت قراردادن همکاری با طرح چلچراغ به عنوان طرح ملی قرآن خوانی و قرآن دانی، شناسایی جلسات تفسیر قرآن در سطح کشور و بهره برداری لازم از آن، تعامل شایسته با نهادها و سازمانهای مرتبط ،  پوشش مناسب مسابقات قرآنی و برنامه ریزی برای طراحی ، تولید و پخش جنگ های قرآنی تاکید شده است. 

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از زحمات محمد امین مهدوی و حیدر جاودان بعنوان مدیران پیشین این گروهها با اهداء هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار