دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: رادیو قرآن را می‌توان به عنوان برترین شبکه رادیویی در جهان اسلام نام برد که جایگاه خود را در بین شبکه‌های تلویزیونی و قرآنی باز کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین نشست همدلی مدیران و فعالان قرآنی کشور با هدف آشنایی بیشتر با برنامه های پیش روی نهادهای قرآنی بعدازظهر امروز 29 فروردین با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی، دبیر شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی و اعضای مشورتی این شورا، مسئولان کمیته ها و کارگروه های مرتبط قرآنی و محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در این نشست اظهار داشت: رادیو قرآن را می‌توان به عنوان برترین شبکه رادیویی در جهان اسلام نام برد که جایگاه خود را در بین شبکه‌های تلویزیونی و قرآنی باز کرده است.

وی با اشاره به اینکه پرفروش‌ترین و تاثیرگذارترین کتاب مقدس در سطح جهان انجیل صوتی است، عنوان کرد: نقش صدا در تربیت نفس از موضوعات مورد غفلت واقع شده در مباحث آموزشی قرآن است و نقش سمع و صدا در آموزش نادیده گرفته شده است.

محمدی افزود: سهولت دسترسی برای مخاطبان و کم هزینه بودن تولید برنامه برای تهیه کنندگان از ویژگی‌های اصلی رادیو است.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی تأکید کرد: رادیو قرآن باید ظرفیت‌های خود را بالا برده و در 50 کشور اسلامی دیگر که خواهان این شبکه رادیویی هستند، برنامه اجرا کند.

در ادامه محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن گفت:‌ رادیو قرآن در فضای مجازی و در سه بخش سایت رادیو قرآن، صدای رادیو و کانال تلگرامی فعال بوده و در حوزه پژوهش در فضای مجازی نیز گام‌های مثبتی برداشته است.




انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.