برگزاری جشنواره عکاسی شکوه حضور با موضوع عکاسی از سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان سمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  دبیر برگزاری جشنواره عکس شکوه حضور و مدیرعامل موسسه موج فرهنگ گفت: مسابقه عکس «شکوه حضور» پیش ازین با انتشار فراخوان با دو موضوع عکاسی از راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن 94 و انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی ، آثار هنرمندان و عکاسان استان سمنان را دریافت کرده است که با توجه به سفر دکتر روحانی به استان، موضوع عکاسی از این سفر پرخیر و برکت نیز به عنوان موضوع سوم به این مسابقه افزوده شده است.
میثم قدس‌پور  اظهار داشت: هر یک از عکاسان استان سمنان می‌توانند تعداد 7 عکس با موضوع ثبت حضور به یادماندنی و مشارکت اجتماعی اقشار مختلف مردم استان سمنان خصوصاً جوانان و نوجوانان در مراسم استقبال از ریاست جمهوری اسلامی ایران را تا تاریخ 8 اردیبهشت 1395 به پست الکترونیکی : Mojefarhang@gmail.com  و یا آدرس دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
دبیر اجرایی مسابقه عکس «شکوه حضور»  در ادامه اظهار داشت : عکس‌ها می‌بایست با فرم Jpg با کیفیت Dpi 300  در ابعاد40 ×30 سانتیمتر تهیه شده باشند.
مدیرعامل موسسه موج فرهنگ افزود: با نظر هیئت داوران در هر موضوع به 3 نفر برتر جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌گردد و آثار برگزیده نیز در قالب نمایشگاه عکس «شکوه حضور» در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.
وی یادآوری کرد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، حوزه هنری استان سمنان، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر سمنان و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ، موسسه موج فرهنگ را در برگزاری این مسابقه یاری می‌دهند.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.