کرمانشاه؛

مالیات "تکلیف تحمیلی" نیست

مدیرکل آموزش سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مردم باید بدانند مالیات دانگ آنها از اداره امور جامعه است، گفت: در صورت تبیین این فرهنگ قطعا دیگر مردم به مالیات به عنوان یک تکلیف تحمیلی نگاه نمی‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمیدرضا یوسفی با اشاره به رویکردهای جدید سازمان امور مالیاتی و تاکید رییس سازمان بر "مودی مداری" و ضرورت ایجاد تعامل با تشکل‌های صنفی و کارکنان اقتصادی، گفت: در همین راستا کارگاه‌های آموزشی از طرف سازمان امور مالیاتیدر سراسر کشور برای تشکل‌های صنفی، کارکنان اقتصادی و مودیان مالیاتی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را آشنایی مودیان با قوانین و مقرراتی عنوان کرد که به تازگی تغییر کرده و از ابتدای سال جاری اجرای آنها آغاز می‌شود.

یوسفی افزود: قطعا آشنایی مودیان با قوانین جدید موجب خواهد شد مودیان در شرایط بهتر و ایده آل‌تری نسبت به وظایف مالیاتی خود اقدام کنند و سازمان امور مالیاتی هم بتواند با ایجاد یک نظام مالیاتی کارآمد و اثربخش، مالیات واقعی را از مودیان دریافت کند.

مدیرکل آموزش سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: با توجه به تاکید سازمان بر برگزاری کلاسهای آموزش و تبیین قوانین جدید مالیاتی، اداره کل آموزش سازمان امور مالیاتی این آمادگی را دارد در سراسر کشور کارگاه‌های آموزشی را در زمینه مالیات و قوانین جدیدبرگزار کند و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مالیات ، تکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار