کرمانشاه؛

2طلا و 2 نقره تیمی آسیا برگردن افتخار آفرینان کبدی استان کرمانشاه

در پایان این رقابتها که به میزبانی ارومیه برگزار شد در بخش بانوان تیم ملی کبدی ایران توانست با شکست تیم ملی کبدی هندوستان به مقام قهرمانی آسیا برسد و تیم ملی هندوستان دوم و تیم‌های سریلانکا و عراق به صورت مشترک به مقام سومی رسیدند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در بخش مردان اما این تیم ملی کبدی هندوستان بود که با شکست تیم ایران توانست قهرمان شود و تیم ایران به مقام دومی در آسیا بسنده کند . در این بخش هم دو تیم سریلانکا و عراق یه صورت مشترک سوم شدند.

در این رقابتها از استان کرمانشاه صابر فرهادی و محمد قربانی به عنوان ورزشکار و مسلم امیری به عنوان مربی در تیم ملی آقایان و فاطمه کرمی و راحله قادری به عنوان بازیکن و لیلا دوستوندی به عنوان مربی تیم ملی بانوان ایران داشتند و به همراه تیم ملی بر سکوی نایب قهرمانی و قهرمانی آسیا ایستادند.

شایان ذکر است در روز پایانی رقابتها مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور در سالن مسابقات در کنار ملی پوشان کرمانشاهی تیم ملی حضور داشت.


چهارمین دوره مسابقات آسیایی کبدی قهرمانی جوانان آسیا با حضور هشت کشور ایران، عراق، افغانستان، پاکستان، هندوستان، تایلند، ترکمنستان و سریلانکا در روزهای 25 تا 28 فروردین به میزبانی ارومیه برگزار شد


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، طلا ، تیمی ، برگردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.