نفرات برتر مسابقات کوراش انتخابی تیم خراسان شمالی جهت شرکت در مسابقات کشوری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس هیئت جودو و کوراش استان گفت: این مسابقات که در 26فروردین ماه با حضور 83 ورزشکار از بجنورد ، شیروان ، آشخانه ، اسفراین و فاروج برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات انتخابی کشور در23 اردیبهشت ماه به مازندران اعزام خواهند شد.

کوروش خسرویار گفت: در پایان این مسابقات یک روزه در محل مجموعه شهید علیدخت بجنورد در 60- کیلو گرم محمد خسروی از آشخانه اول شد و محمد رضا رضایی از بجنورد در جایگاه دوم قرار گرفت همچنین کیوان بهادری و هادی متقیان از بجنورد و شیروان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در 66- کیلو گرم بهنام فروزش فر از بجنورد اول شد ، سعید قلیچی یردوقدی از بجنورد در جایگاه دوم قرار گرفت و قدیر مهنانی و موسی امانی از بجنورد و شیروان سوم مشترک شدند.

در 73- کیلو گرم الیاس پاکدل از بجنورد به مقام نخست رسید، پرویز ولی زاده از بجنورد دوم شد و عباس یزدانی و نجف قوی هیکل از بجنورد و شیروان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در 81- کیلو گرم جواد مرادی از بجنورد در سکوی قهرمانی ایستاد و مجتبی باغچقی از بجنورد دوم شد همچنین نادر باغچقی و سعید محمدی هر دو از بجنورد به مقام سوم مشترک بسنده کردند.

در 90- کیلو گرم حامد رشیدی از بجنورد اول شد ، محسن دلیریان از بجنورد دوم و نصرت اله رحمانی و وحید قائمی از بجنورد و اسفراین سوم مشترک شدند.

در 90+ کیلو گرم سعید قاسمی از شیروان به مقام قهرمانی رسید ، اجمد جفاکش دوم شد و نقی رحمتی از بجنورد و امیر حسین سعادتمند از شیروان سوم مشترک شدند.

نفرات برتر مسابقات مازندران و تیم کوراش استان که در سال گذشته به مسابقات جهانی اعزام شدند در قالب دو تیم به مسابقات داخل سالن ویتنام در سال جاری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام /آ

برچسب ها: بجنورد ، معرفی ، مسابقات ، کوراش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.