رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: مسابقات جهانی آلمان آخرین فرصت برای ارزیابی وضعیت تیم ملی است.

رقیه اله کرمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: مسابقات جهانی آلمان موقعیت مناسبی است که می توانیم وضعیت تجهیزاتی تیم و آمادگی فنی تیراندازان را بررسی کنیم و با شناخت کامل به پارالمپیک ریو برویم.
 
وی افزود: بعد از رقابتهای دریافت سهمیه ریو ، مسابقات برون مرزی دیگری نداشتیم و حضور در آلمان به آمادگی بیشتر ملی پوشان کمک زیادی می کند و نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی می شود و بر اساس شناخته بدست آمده اردوهای ریو را برنامه ریزی می کنیم.

اله کرمی در خصوص سیزدهمین مرحله اردوهای آمادگی تیم ملی گفت : این اردو متصل به اعزام است واز 29 فروردین آغاز و تا 16 اردیبهشت ماه ادامه دارد. معصومه خدابخشی (لرستان)، ساره جوانمردی، سمیرا ارم (فارس)، عالیه محمودی (مازندران)، مهدی زمانی شورابی(تهران)، ملی پوشان حاضر در اردو هستند که زیر نظر حسین امیری به عنوان سرمربی به تمرینات خود می پردازند.

 وی ادامه داد : تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی تیراندازان در محل فدراسیون و تمرینات تخصصی در دو کلاس SH1 و SH2 در بخش تپانچه و تفنگ بادی در سالن تیراندازی استادیوم آزادی برگزار می شود ودر این اردو تمام ملی پوشان در کنار هم تمرینات را انجام می دهند.

رئیس انجمن تیراندازی در پایان گفت : کشورهای روسیه ،ژاپن ، کره جنوبی و آمریکای لاتین از رقبای اصلی تیم ملی در رقابتهای جهانی آلمان هستند که تلاش می کنیم این حریفان را پشت سر بگذاریم و بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

انتهای پیام/
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار