رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: رکابزنانی که برای حضور در المپیک انتخاب می شوند باید با دنیا بجنگند، بنابراین حضور کیفی رکابزنان اولویت اول ما است.

 خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اولین مسابقه ی بین المللی که رکابزنان کوهستان شرکت کرده بودند اظهار کرد :  هدف  از شرکت در مسابقات اروپایی تجربه بود زیرا رکابزنان اولین بار است که در چنین رقابتی شرکت می کنند و در شرایطی قرار گرفتند که با دیدن قهرمانان بزرگ جهان و دیدن تکنیک های آنان به چشم انداز جدیدی رسیدند و حتی مسیر مسابقات برای رکابزنان تازگی داشت.
 
وی افزود: نظر شخصی ام  در خصوص رکابزنان کوهستان این است که خیلی باید زمین بخورند و افت و خیزهای فراوانی بردارند تا کسب مدال کنند و کارهای زیادی باید انجام داد تا در میادین بزرگ حضور پیدا کنند به خصوص در رشته دانهیل و کراس کانتری که نتایجشان اهمیت دارد.
 
قمری در ادامه بیان کرد: هر ورزشکاری که در نهایت کیفیت کار خوبی داشته باشد برگزیده حضور در مسابقات رقابت ها می شوند در غیر این صورت خط خواهند خورد زیرا کیفیت برای ما اهمیت بسزایی دارد.
 
وی در خصوص برنامه هایی که برای رشته bmx در  نظر گرفته اند یاد آور شد: به منظور احداث زمین پیست در رشته bmxدر حال تقلا هستیم تا پیست مجهزی برای رکابزنانش احداث کنیم و این رشته زیبا و هیجان انگیز را توسعه داده تا برای کسب سهمیه و حضور در المپیک سالهای آینده آماده شویم و در حال احداث زیر ساخت ها هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار