نشست هماهنگی توزیع سکه قهرمانان سال ۹۳ برگزار شد

نشست هماهنگی توزیع سکه قهرمانان سال ۹۳ ورزش کشور صبح امروز (شنبه) برگزار شد.

 به گزارش  ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥدر این نشست که با حضور با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، ‌مدیران حراست وزارت ورزش و جوانان و تعدادی مدیران و اعضای صندوق اعتباری در محل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برگزار شد، هماهنگی‌های لازم جهت توزیع سکه قهرمانان و مدال‌آوران سال 93 انجام شد.

همچنین در این نشست تاکید شد برای ایجاد نظم و انضباط و ارائه خدمات هرچه بهتر، ورزشکاران دقیقا طبق جدول زمان‌بندی که در سایت صندوق حمایت درج خواهد شد و همچنین به فدراسیون‌های مربوطه آنان نیز اطلاع رسانی می‌شود برای دریافت سکه‌های خود به محل صندوق مراجعه کنند.

محمد جمشیدی در این نشست ضمن اعلام آمادگی صندوق برای توزیع سکه به قهرمانان به اعضای صندوق توصیه کرد: در روزهایی که ورزشکاران و قهرمانان برای توزیع سکه خود به صندوق مراجعه می کنند، نهایت همکاری و احترام صورت بگیرد و خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

روال توزیع بدین شکل خواهد بود که ترتیب حضور فدراسیون‌ها از طریق سایت صندوق اعلام و ورزشکاران مربوطه می‌توانند با در دست داشتن حواله خود و مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی و شناسنامه) پاداش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار