نائب رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: والیبال جمهوری اسلامی ایران در بین 8 تیم برتر جهان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ضیایی افزود: قرار گرفتن در جمع هشت تیم تاپ دنیا برای والیبال جمهوری اسلامی ایران یک جایگاه و افتخار بزرگ است.

وی با اشاره به هدف‌گذاری مشخص والیبال برای صعود به المپیک گفت: سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان 20 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا در مسیر صعود به المپیک در مسابقاتی که در ژاپن برگزار می‌شود حضور پیدا کنند که امیدواریم صعود کشورمان به المپیک ریو زمینه خوشحالی مردم را فراهم کند.

ضیایی با بیان اینکه فضاهای ورزشی سالم‌ترین فضاهای تربیتی هستند که حتی کوچکترین گناه، معصیت و وسوسه‌های شیطانی گریبان‌گیر جوانان ما در این فضا نمی‌شود، افزود: ما در حوزه ورزش کم گذاشتیم و از کشورهای مختلف که با یک نظم و انضباط خاص فضای مناسب ورزشی را برای عموم مردم و قهرمانان فراهم می‌کنند دور ماندیم.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات زیرساختی ما حتی در پایتخت کشور و در قالب آکادمی‌ها جوابگوی توانمندی‌های ورزشی ما نیست، گفت: ما به جای آنکه فضاهای ورزشی را بهترین مکان برای تخلیه هیجانات جوانان و نوجوانان بدانیم به دلیل بی‌توجهی، جوان ما سر از فضاهای نامناسب دیگر درمی‌آورد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، والیبال ، ایران ، برتر ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار