مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل گفت: آسفالت پليمری برای اولين بار در استان اردبيل اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خليل محبت خواه با اشاره به اينكه 3 كيلومتر از محور كريقآرموداغ آماده لايه زيراساس شده است افزود: طبق برنامه ريزی های انجام شده پس از تكميل اين محور، استفاده از آسفالت پليمری برای اولين بار در استان در سطح اين جاده استفاده خواهد شد.

وی افزود: به علت وجود شرايط ويژه جوی و سردسير بودن اين منطقه استفاده از آسفالت پليمری برای اين محور برنامه ريزی گرديده و درصورت تخصيص به موقع اعتبارات مورد نياز مقدار 5 كيلومتر از اين محور طی سال جاری تكميل خواهد شد.

محبت خواه همچنين از اتمام زيرسازی در طول 3 كيلومتر از محور كورائيم – خلفلو خبر داد و گفت: تاكنون مبلغ 200 ميليون تومان برای زيرسازی اين محور هزينه شده و ساخت ابنيه فنی اعم از پل ها و كانالها به اتمام رسيده و آماده آسفالت می باشد و در صورت تزريق حدود 450 ميليون تومان اين محور نيز تكميل خواهد شد.

وی عدم تخصيص اعتبار لازم جهت راههای روستايی در استان را يادآور شد و گفت: با توجه به اين موضوع و عليرغم تخصيص اعتبار لازم، اين اداره كل سعی خواهد كرد در سال جاری نسبت به آسفالت راههای روستايی كه زيرسازی آنها تكميل شده است اقدام نمايد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، آسفالت ، پلیمری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.