مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل گفت: قطعات باقيمانده پروژه چهار خطه اردبيل – مشگين شهر با 11 درصد پيشرفت فيزيكی در حال اجرا می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خليل محبت خواه افزود: احداث چهارخطه اردبیل – ­مشگین شهر با توجه به حجم بالای ترافیک و همچنین لزوم افزایش ایمنی در این محور از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی طول كل اين محور را 86 كيلومتر عنوان كرد و افزود: در سنوات قبل 28 کیلومتر اين پروژه از اردبیل تا سه راهی صحرا به بهره برداری رسیده و حد فاصل مشگین شهر - سه راهی پارس آباد به طول 15 كيلومتر نيز در سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح گرديد و زير بار ترافيك رفت.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: مقدار 43 کیلومتر باقیمانده حدفاصل سه راهی پارس آباد تا سه راهی صحرا با پیشرفت فیزیکی 11 درصد در 5 جبهه کاری و با جدیت تمام در حال انجام می­باشد.

محبت خواه افزود: در حال حاضر اجرای 55 دستگاه پل به اتمام رسیده و در 4 کیلومتر از مسیر لایه زیراساس و 2 کیلومتر از مسیر لایه اساس اجرا شده است.

وی به مشكلات موجود در ساخت اين پروژه اشاره كرد و اظهار داشت: در صورت رفع معارض تاسیساتی در طول مسیر و ارزیابی و خریداری زمین­های واقع در محدوده پروژه و تامین اعتباری معادل 600 میلیارد ریال، می توان حدود 21 کیلومتر از مسیر را تا آخر سال جاری افتتاح و به بهره ­برداری رساند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار