کارشناس فوتبال کشورمان گفت : ترکی گزینه اصلی دپارتمان داوری و فدراسیون فوتبال است،از انتصاب قهرمانی به عنوان رئیس کمیته ی داوران خراسان رضوی خوشحال شدم.

علی خسروی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: در حال حاضر 3 گزینه برای  داوری دربی وجود دارند که این سه گزینه محسن ترکی ، حسین زرگر و تورج  حق وردی هستند.

ترکی که به ترکمنستان رفته و امروز باید یک مسابقه را سوت بزند اما اگر او بتواند خود را فردا به ایران برساندبه احتمال زیاد وی داور دربی خواهد بود اما اگر او توناد خودر را برساند گزینه های بعدی حسین زرگر و تورج حق وردی خواهند بود.

وی اضافه کرد :  در چند سال اخیر حساسیت های دربی دچار تغییرات شده و با توجه به نزدیک بودن امتیازات  حساسیت دربی بالا رفته است و من فکر میکنم انتخاب با تآخیر تیم داوری خود باعث حساسیت می شود. شما به بازی های حساس اروپا نگاه کنید حتی در دربی حساس لا لیگا یعنی ال کلاسیکو نگاهی بیندازید میبینید که از یک هفته قبل داور بازی مشخص شده یا همین بازی روز گذشته بین رئال مادرید و وفلسبورگ تیم داوری از یک هفته قبل مشخص بود،من فکر میکنم زود مطرح شدن داور کار را برای داور راحت تر می کند.

وی بیان کرد :  در این دربی داوران دیگری هم شانس قضاوت داشتند و گزینه ی اول فغانی بود که به علت عدم حضورش در ایران نمی تواند خود را به این بازی برساند بعد از فغانی ،ترکی و بعد هم جهانبازی که اتفاقا یداله جهانبازی قضاوت های کمی داشته و سابقه ی سوت زدن دربی را هم در کارنامه دارد،در این بین خورشیدی ،حاج بابایی ،حق وردی و زرگر هم میتوانند گزینه های خوبی باشند ما حتی گزینه های بین المللی هم مثل برادران حیدری، بنیادی فر و اکرامیان را هم در اختیار داریم،اما خورشیدی هم قضاوت خوبی در بازی استقلال و استقلال اهواز داشت اما در مجموع اگر ترکی ظرف 48 ساعت خود را  به  تهران برساند گزینه ی اصلی فدراسیون و دپارتمان داوری خواهد بود و در صورت رضایت او می تواند بازی را سوت بزند اما اگر این اتفاق نیفتد زرگر و حق وردی گزینه های اصلی خواهند بود.

سخنگوی کانون داوران در خصوص انتخاب محسن قهرمانی به عنوان  رئیس کمیته داوران  مشهد اظهار داشت :  بسیار خوشحالم از این اتفاق و هرکسی در زندگی حرفه ای خود دچار اشتباه می شود اما باید جاهایی با گذشت بگذاریم این افراد در کنار ما باشند و نباید آن هارا کنار بگذاریم  من  فکر میکنم فدراسیون فوتبال خراسان رضوی درس اخلاق به فوتبال ما داد و بابت این اتفاق بسیار خوشحالم و به  محسن قهرمانی تبریک میگویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار