حاشیه‌های آخرین روز ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال

عزیز محمدی ثبت نام کرد/ کفاشیان انصراف داد

فدراسیون فوتبال امروز روز پر شلوغی را می گذراند چرا که آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست است.

کفاشیان راهی وزارت ورزش شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یک منبع آگاه اعلام کرد کفاشیان قبل از ثبت نام راهی وزارت ورزش شده است تا اجازه حضور در انتخابات را از وزیر ورزش بگیرد.
 
شنیده ها حاکی از آن است که، وزیر ورزش قرار است آخرین اولتیماتوم را به کفاشیان بدهد که در انتخابات شرکت نکند.
 
غلامرضا بهروان برای حضور در انتخابات به فدراسیون فوتبال رفت ابرقویی نژاد هم برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم ثبت نام کرد.

هفت داور از جمله علی یزدانی، خداداد افشاریان، هدایت ممبینی، فریدون اصفهانیان، رسول فروقی، کامرانی فر و علی خسروی برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند.

علیرضا دهقان
نماینده سابق مجلس هم برای ثبت نام در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به محل این فدراسیون رفت.

سردار مصطفی آجرلو برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد. وی مدیرعاملی باشگاه های پاس و استیل آذین را بر عهده داشته است.

عزیز محمدی: برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کردم

عزیز محمدی رئیس اتحادیه فوتبال با حضور در فدراسیون فوتبال گفت: برای ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال به اینجا آمدم و قرار است با پر کردن فرم ثبت نام آمادگی‌ام برای حضور در انتخابات اعلام کنم.
 
وی در پایان در مورد اینکه نواب خودش را انتخاب کرده است بیان کرد: در این باره نظری ندارم و بحث از نهایی شدن موضوع تصمیمم را در این خصوص می‌گیرم.

عابئینی: شرایط سنی مانع حضورم در انتخابات است/ کفاشیان برای حضور در انتخابات منعی ندارد

امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: هیچ دستگاه نظارتی نمی‌تواند مانع حضور کفاشیان در انتخابات شود به هر حال معلوم نیست کفاشیان به کجا رفته است.
 
عابدینی در مورد اینکه امکان تاخیر انتخابات وجود دارد بیان کرد: به هیچ عنوان زمان انتخابات تغییر نمی‌کند و در همان زمان یازده اردیبهشت ماه برگزار می‌َشود و این تاریخ قطعی است.

رضایی: برای حضور در هیات رئیسه ثبت نام کردم/ خنده‌هایم جایگزین خنده‌های کفاشیان می‌شود

مدیر عامل تیم فوتبال سایپا در خصوص حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردم امیدوارم بتوانم نقشی در فوتبال کشور داشته باشم.
 
رضایی در مورد خنده‌هایش گفت: خنده‌هایم قرار است جایگزین خنده‌های کفاشیان شود به هر حال برای انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردم.

کفاشیان: برای ثبت نام کردن تحت فشار نیستم

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت ثبت نامش در انتخابات گفت: به وزارت ورزش نرفتم و همچنین یک ماه است که وزیر ورزش را ندیده ام.
 
کفاشیان درباره کاندید شدن تاج، عرب عامری، بهروان برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:هنوز چیزی مشخص نشده و تا آن زمان هم حرفی برای گفتن ندارم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با خودم فکر می کنم که در این انتخابات ثبت نام کنم یا ورود پیدا نکنم همچنین منتظر مجوز نیستم و فقط برای حضور در انتخابات فکر می کنم.

حبیبت اله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران برای هیات رییسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
به نظر من همون کفاشیان بهتر از این افرادی است که ثابت نام کرده اند
آخرین اخبار