پهلوان زاده:

هزینه های اعزام را به سختی فراهم می کنیم

رییس فدراسیون شطرنج گفت: شرایط مالی فدراسیون خوب نیست وهزینه های اعزام شطرنج بازان را به سختی فراهم می کنیم.

 مهرداد پهلوان زاده در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم ملی شطرنج در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ملی شطرنج د رمسابقات اسیایی عملکرد قابل قبولی داشت و نتایج تیم آقایان بهتر از بانوان بود، هرچند موفق به کسب مدال تیمی نشدیم اما شطرنج بازان در انفرادی نمایش راضی کننده ای داشتند.
 
پهلوان زاده افزود: متاسفانه تیم یک دستی به این رقابت ها اعزام نکردیم ودر رنکینگ فاصله زیادی بین اعضای تیم وجود داشت اگر شطرنج بازان اندکی دقت می کردند به طور قطع سوم می شدیم.
 
رییس فدراسیون شطرنج درباره عملکرد تیم رده های سنی که به مسابقات مغولستان اعزام شد گفت: این رقابت ها هنوز به پایان نرسیده است اما تا این جابسیار خوب عمل کردند با اینکه تیم دوم را به دلیل همزمانی با مسلبقات قهرمانی آسیا اعزام کردیم با این حال عمل کردشان خوب بود وبسیارخوشبینم که مدال تیمی را کسب کنیم.

وی افزود: این رقابت ها فرصت بسیار خوبی برای دیگر شطرنج بازان بود تا با غیبت ترکیب اصلی، خود را محک بزنند چرا که اگرتیم دوم را به مسابقات مغولستان اعزام نمی کردیم دیگر فرصتی برای رشد آنها نبود .
 
رییس فدراسیون شطرنج درباره شرایط مالی فدراسیون گفت: فدراسیون از نظر مالی در شرایط خوبی نیست وبرای اعزا م تیم به مسابقات با مشکل مواجه هستیم و هنوز اسپانسر مناسبی برا ی فدراسیون پیدا نکردیم از مسئولان انتظار دارم با توجه به رشد شطرنج در چند سال اخیر از شطرنج حمایت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار