سجادی:

اقدامات اماراتی‌ها یک بازی سیاسی است/ایران امن‌ترین کشور منطقه بوده و خواهد بود

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت کشور گفت: باید گفت کارشکنی اماراتی‌ها یک نمایش سیاسی بوده است.

اقدامات اماراتی‌ها یک بازی سیاسی است/ایران امن‌ترین کشور منطقه بوده و خواهد بود
نصراله سجادی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اماراتی‌ها مبنی بر اینکه برای حضور در ایران از نیروهای امنیتی استفاده می‌کنیم اظهار کرد: این گونه صحبت کردن و اقدامات اماراتی‌ها یک بازی سیاسی است و حتم بدانید ایران همان گونه که در 16 دوره لیگ آسیا بازی‌های این رقابت‌ها را با آرامش کامل و برقراری امنیت برای تمام میهمانان فراهم کردیم، در دوره هم به بهترین شکل و به دور از هرگونه حاشیه و جنجال از تیم‌های میهمان میزبانی می‌کنیم.

وی افزود: من در بازی نفت و الجیش قطر حضور داشتم و از نزدیک دیدم که هواداران ایرانی هیچ مشکلی را ایجاد نکردند و این نشان از اخلاق و معرفت ایرانی‌ها دارد، به طور کلی به تمام تیم‌های میهمان می‌گویم که ایران مشکلی برای رقابت‌های آسیا ندارد و بهتر است مسئولان تیم‌های عربی دست از کارشکنی و حاشیه سازی خود بردارند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه نشست اولین دوره مسابقه شطرنج کشورمان در خصوص این رقابت‌ها بیان کرد: برای اولین بار است که ایران میزبانی رقابت‌های شطرنج در چنین سطحی را برگزار می‌کند و تمام استاندارد‌های لازم برای میزبانی رعایت شده است و امیدواریم در آینده نیز ایران میزبان رقابت‌های این چنینی را بر عهده گیرد.

سجادی در خصوص تاثیر این میزبانی‌ها در پیشرفت رشته شطرنج گفت: به هر حال میزبانی این دیدارها می‌تواند به پیشرفت هر رشته‌ای کمک کند، اختصاص یافتن امکانات با برگزاری چنین رقابت هایی موجب پیشرفت این رشته می شود، در مجموع گرفتن این میزبانی‌ها برای توسعه ورزش کشور نتیجه بخش خواهد بود.

وی در مورد اینکه حامیان مالی کمی در این رقابت‌ها حضور داشتند بیان کرد: به هر حال مشکلاتی برای حضور حامیان مالی وجود داشت اما این امر دلیل بر نگرفتن میزبانی رقابت ها نیست.

سجادی در مورد اینکه آیا فدراسیون شطرنج مشکلی برای اهدای جوایز مالی به نفرات برتر این رقابت‌ها وجود خواهد داشت، گفت: به هر حال نفرات برتر باید جوایز خود را دریافت کرده و از کشور ما خارج شوند، فدراسیون تمام تلاش خود را برای جوایز مالی رقابت‌ها انجام داده و امیدواریم مشکلی در این رابطه وجود نداشته باشد، پیش از شروع رقابت‌ها نشستی را با حضور مسئولان فدراسیون برگزار و در رابطه با تامین جوایز مالی مسابقات راهکارهایی را ارائه کردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی ، الجیش ، نفت ، ایران ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار