تکذیب کشف پیکر سالم شهید پس از22 سال+عکس

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح عکسی که در فضای مجازی درباره "سلامت پیکر شهید پس از22سال" در حال گردش است را؛ ساختگی خواند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکسی که از عملیات و کشف باقی مانده پیکر یک شهید که چند روز پیش در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار و اشتراک گذاری بود، هویت او را مربوط به شهید سید مجتبی صابری، اهل بهشهر استان مازندران عنوان کرده بودند. و تاریخ تفحص پیکر، چند روز پیش اعلام شده بود. 


تکذیب کشف پیکر سالم شهید پس از22 سال+عکس


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مصاحبه با یکی از خبرگازری ها ی داخلی با ساختگی دانستن عکس انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی، تعلق این عکس به کمیته متبوع خود را تکذیب کرد.

سردار سرتیپ باقرزاده  گفت: در روزهای اخیر عکسی با عنوان "بازگشت پیکرسالم شهید والامقام به میهن پس از 22سال"! در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که به صحنه تفحص کمیته جستجوی مفقودین اختصاص ندارد.

وی ادامه داد: ساختگی بودن این عکس با دقت در نوع لباس افراد مشخص می‌شود.

سردار باقرزاده با بیان اینکه مشخص نیست، با چه اهدافی دست به چنین کارهایی زده می‌شود، خاطرنشان کرد: حداقل من در طول سنوات گذشته چنین عکسی ندیدم و الان هم اصلا دو ماه است که تفحصی نداشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، عجیب ، سالم ، تکذیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار