بیماری‌های قند و چربی و پروتئینی و غیره در افراد کم کار و بیکار در محیط‌های شهر و آلوده حاصل می‌گردد.

درمان بيماریها از راه تغذيه و تغيير آب و هوايیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برای بیماری‌های گوناگون درمان‌های متفاوتی وجود دارد و افراد قوی‌تر و دارای انرژی بیشتر بهتر در مقابل انواع بیماری‌ها مقاومت می‌نمایند و نباید با اندک ناراحتی از انواع داروهای ازبین برنده علائم بیماری کمک گرفت که این باعث تضعیف بدن و بیماری می‌گردد و در تکرار این وضع در مقابل انواع بیماری‌ها شخص ناتوان شده ممکن است به انواع بیماری‌ها دچار و از انواع داروها بهره گرفته و خود را بیشتر ضعیف نماید.

در افراد کم انرژی و ضعیف پیشنهاد می‌شود قبل از ابتلا به بیماری‌ها خود را آماده سازند و به تقویت خود بپردازد که در حین بیماری کسب انرژی مشکل است و افرادی که طالب عمر طولانی و سلامتی و پیشرفت در زندگی اجتماعی می‌باشند باید خود را برای زندگی کردن آماده سازند که زنده ماندن دارای مشکلاتی است که باید با آن مواجه شد.

پس از ابتلا به بیماری یک راه درمان تغییر موقعیت و مصرف غذاها و دیگر عوامل می‌باشد و آنهائی که در نقاط سرد و مرطوب زندگی می‌کنند در صورت استفاده از نور و خشکی و گرما بیماری آن تقریباً درمان خواهد شد این افراد دارای انرژی محدود بوده و باید به محل‌های پرانرژی وارد شوند و افرادی که در محیط‌های پرنیرو زندگی می‌کنند و از آن ضعف مغز و اعصاب ناشی می‌شود ممکن است به انواع بیماری‌های روانی و عصبی مبتلا شوند لازم است به محل‌های معتدل رفته از محیط کم انرژی بهره گیرند تا کار دستگاه مغز و اعصاب منظم گردد.

بیماری‌های گوارشی ممکن است از پرخوری یا کم‌مصرفی غذاها، غذاهای ترش و اسیدی در مناطق مرطوب و غذاهای الکلی و قلیایی در مناطق خشک و آفتابی و یا از مصرف غذاهای حیوانی و ترش به مقدار زیاد در محل‌های آلوده و شهر و یا غذاهای گیاهی و تلخ در محیط‌های خشک و گرم و غیره عارض شود که با تغییراتی که می‌توانیم در غذاها و یا محیط ایجاد کنیم بسیاری از این بیماری‌ها درمان می‌شود.

بیماری‌های قند و چربی و پروتئینی و غیره در افراد کم کار و بیکار در محیط‌های شهر و آلوده حاصل می‌گردد. پرکاری و استفاده از کوه و هوای پاک و مناطق پراکسیژن راه درمان این بیماری‌ها است و انواع داروهای مربوط به این بیماری‌ها باید در مواقع نیاز مصرف گردد، که این بیماری‌ها نشان دهنده کم کار و تنبلی بدن و مغز و اعصاب می‌باشد و شخص باید به آن توجه کرده و خود به رفع آنها بپردازد.

در بعضی از مواقع سلول‌های مغز و بدن هوشیاری خود را از دست می‌دهند و انواع بیماری‌ها از این وضعیت در بدن ناشی می‌شود و مصرف غذاهای محرک باعث بیداری سلول‌های بدن می‌گردد باعث رفع این بیماری‌ها می‌شود. مصرف سیر و پیاز، فلفل و ترب و دیگر محصولات محرک باعث بیداری سلول‌های بدن شده و خود بیماری‌ها را درمان می‌کنند. برعکس عده‌ای دارای انرژی کافی نمی‌باشند و مصرف انواع محرک‌ها باعث تحریک بیماری شده و وضع بدتر می‌شود و این بیماران باید بدواً به تقویت بدن بپردازند و انرژی لازم را بدست آوردند.

منبع: آفرینش

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.