در دولت یازدهم زمینه مشاركت بانوان در عرصه‌های مختلف، بیشتر از گذشته افزایش یافته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جشن بانوان فاطمی استان گفت: در دولت یازدهم زمینه مشاركت بانوان در عرصه‌های مختلف، بیشتر از گذشته فراهم‌شده است .

طالبی افزود: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید زمینه‌های بسیار خوبی برای مشاركت بانوان فراهم‌شده است و امروز شاهد هستیم كه مشاركت دختران و زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در سطح كشور و استان افزایش‌یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: این مهم می‌تواند بانوان را به جایگاه شایسته‌ای كه مورد انتظار است نزدیک‌تر كند.

وی افزود: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به ایجاد فرصت‌های برابر برای مردان و زنان جامعه نموده و ظرفیت بسیار خوبی برای توجه به مسائل مربوط به بانوان و خانواده به وجود آمده است.

طالبی گفت: بسیاری از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه بانوان در دو سال گذشته مطلوب بوده و با تعامل، هماهنگی و همكاری تمام دستگاه‌های استان اتفاقات خوبی در حوزه بانوان رقم خورده است و برخی از این برنامه‌ها نیز به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود اظهار امیدواری كرد: شاهد افزایش مشاركت بانوان در تمام عرصه‌های اجتماع باشیم زیرا با این شاخص جامعه‌ای سالم‌تر، پویاتر و به‌دوراز آسیب‌های اجتماعی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار