مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ثبت‌نام مراسم اعتکاف ۲۹ فروردین در مساجد استان اردبیل آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام مهدی ستوده افزود: ثبت‌نام مراسم اعتکاف در استان اردبیل 29 فروردین ماه آغاز می‌شود و به مدت 3 روز در مساجد مشخص شده ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برادران برای مراسم اعتکاف در مسجد محمدیه، اعظم و جامع اردبیل برگزار می‌شود، افزود: 7 مسجد برای ثبت‌نام خواهران در نظر گرفته شده است که بیشترین ثبت‌نام از متقاضیان در مسجد قدس اردبیل انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای ثبت‌نام معتکفان در شهرستان‌ها و بخش‌های استان اردبیل انجام شده است و مساجد مورد نظر برای ثبت نام با همکاری دستگاه‌های مورد نظر آمادگی کاملی دارند و معتکفان می‌توانند در تاریخ تعیین شده نسبت به حضور در مراسم اعتکاف اقدام کنند.

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: سال گذشته در بیش از 50 مسجد استان اردبیل مراسم اعتکاف به صورت باشکوه انجام شد و در این مراسم 7 هزار نفر شرکت کرده بودند که 90 درصد شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف مربوط به جوانان بود.

وی اظهار کرد: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود در مراسم اعتکاف شاهد حضور باشکوه مردم به ویژه جوانان باشیم و برای برگزاری مراسم افطاری زمان برگزاری اعتکاف نیازمند حمایت خیرین هستیم که امیدواریم در این زمینه اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.