وبسایت فوربز فهرست برترین وبسایتهای شرکت های بزرگ جهان را در سال 2016 منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان وبسایت فوربز در مطلبی نوشت: در دنیای فناوری امروز، وبسایت یک شرکت، نمایانگر تصویر آن است و اهمیت زیادی دارد. برخی از شرکت ها در این حوزه بهتر عمل می کنند.

شرکت "بوون کراگز،" یک مؤسسه پژوهشی و مشاوره ای در لندن است که از سال 2007 وبسایت شرکت های بزرگ جهان را بر اساس کارایی و تأثیرگذاری طبقه بندی کرده است. این شرکت در هفته جاری فهرست سالانه برترین وبسایت های شرکت های بزرگ جهان را معرفی کرده است.

از میان 200 شرکت بزرگ، وبسایت 30 شرکت در این فهرست قرار داده شد. این شرکت بر اساس 8 معیار وبسایتها را رتبه بندی کرد. این معیارها شامل ساختار سایت، پیام سایت، راه ارتباطی با مردم، شیوه خدمت به جامعه، روش سرمایه گذاری، رسانه ها، افراد جویای کار در آن و مشتریان است.

شرکت صنایع غذایی و آشامیدنی سوئیسی "نستله" رتبه اول را در فهرست فوربز به خود اختصاص داد. بنابر اعلام شرکت "بوون کراگز،" وبسایت شرکت نستله به خوبی روی موضوع هدف و ویژگی های خود متمرکز شده است و توانسته به صورت تأثیرگذار با مردم ارتباط برقرار کند. این شرکت از وبسایت، رسانه های اجتماعی و استدلال های پیرامون خود به عنوان یک ابزار برای مدیریت شهرت استفاده می کند.

شرکت داروسازی آلمانی "بایر" که در زمینه تولید مواد شیمیایی نیز فعالیت می کند، در رتبه دوم فهرست فوربز قرار دارد. وبسایت این شرکت شیوه ارتباطی مناسبی با مردم دارد. طراحی جالب و فناوری منحصر به فرد این شرکت نیز از جمله دلایل انتخاب آن در رتبه دوم است.

رتبه سوم فهرست فوربز به شرکت ایتالیایی "اِنی" فعال در حوزه نفت و گاز تعلق گرفت. این شرکت در وبسایت خود به مسائل فرهنگی ایتالیا نیز می پردازد.

شرکت نفت و گاز انگلیسی "بی پی" با محتوای تاثیرگذار و کانال های اجتماعی و مدیریت عالی، رتبه چهارم را به خود اختصاص داد. شرکت داروسازی و محصولات بهداشتی انگلیسی "گلاکسو اسمیت کلاین" و شرکت داروسازی دانمارکی "نوو نوردیسک" به ترتیب در رتبه های 5 و 6 فهرست فوربز قرار گرفتند.

شرکت داروسازی سوئیسی "هوفمان-لا روش،" شرکت هلندی-انگلیسی نفت وگاز "رویال داچ شل،" شرکت صنایع شیمیایی "ب آ اس اف" مستقر در آلمان و شرکت حمل و نقل و انرژی "مرسک لاین" دانمارک به ترتیب رتبه های 7 تا 10 فهرست برترین وبسایتهای فوربز را به خود اختصاص دادند.

شرکت بریتیش امریکن توباکو، تولید کننده توتون و تنباکو در انگلیس رتبه سیزدهم و وبسایت گوگل در رتبه بیست و یکم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار