معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هم اکنون حدود 200 شرکت از 712 شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد دارای استانداردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند.

یک سوم از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد مجوز دارندابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو  با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جهت گیری این معاونت به سمت افزایش مراکز رشد دانشگاه آزاد به 150 عدد گفت: تعداد  مراکز رشدی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند، در حال حاضر 85 عدد است.

وی ادامه داد:هم اکنون 712 شرکت دانش بنیان از طرف دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت هستند که تعدادی از آنها توسط خود دانشگاه حمایت شده و تعدادی که مجوز استاندارد را از معاونت علمی اخذ کرده اند، علاوه بر حمایت دانشگاه از حمایت های معاون علمی و فناوری هم برخوردار میشوند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: از حدود 712 شرکت دانش بنیان این دانشگاه ،حدود 200 شرکت در انتظار  دریافت مجوز بوده و پرونده آنها در حال بررسی است، علاوه بر آن برخی نیز از طریق معاونت علمی به عنوان شرکت استاندارد اعلام شده و مجوز گرفته اند.

واشقانی خاطرنشان کرد:امیدوارم تا پایان سال 1396 تعداد شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد به 800 شرکت ارتقا یابد.

وی تصریح کرد:60 درصد از مراکز رشد در دوره مدیریت جدید تاسیس شده اند که هم اکنون تعداد آن بر اساس اعلام قبلی 85 مرکز است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار