رئیس مرکز توسعه و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اظهار کرد: تعداد مراکز رشد تاکنون به 85 عدد رسیده و معاونت علمی نیز از برخی حراج‌های آن حمایت می‌کند.

داوود ثمری رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر تعداد مراکز رشد در دانشگاه به 85 مرکز رسیده است که از این تعداد بیش از 685 هسته فناور وجود دارد.

وی در ادامه افزود: این هسته‌های فناور باید به شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شوند تا با ورود به بازار کار بتوانند با فرآیند تجاری‌سازی نتایج تحقیقات خود را ارائه کرده و در نهایت تولید ثروت داشته باشند.

رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز تاکنون از چندین طرح از جمله طرح «نانورس» حمایت‌هایی را صورت داده است.

ثمری افزود: محصولات این هسته‌های فناور که مربوط به مراکز رشد دانشگاه هستند شامل دستگاه PCR و هیبریدها است که دارای ساختارهای خوبی بوده و دانشجویان و اساتید می‌توانند از این مشکلات زیرساختی در جهت تحقیقات خود استفاده بهینه را داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار