مسابقات دانش آموزی نجات آب در استان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرپرست شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی از آغاز مسابقات دانش آموزی طرح ملی نجات آب با ترویج فرهنگ استفاده بهینه از منابع آب و تثبیت و نهادینگی آموخته‌های دانش آموزان از طریق تکرار و خلاقیت در کارگاه های تخصصی نجات آب در 454 آموزشگاه دوره اول متوسطه استان خبرداد.

فیروز شکیبا گفت: مسابقات طرح دانش آموزی نجات آب در دو بخش هنری و الکترونیکی برگزار می‌شود که بخش هنری شامل نقاشی، روزنامه دیواری، عکاسی و فیلم کوتاه و بخش الکترونیکی شامل وبلاگ نویسی با موضوع نجات آب کشاورزی است.

اجرای طرح سراسری دانش آموزی نجات آب در خراسان شمالی در سال تحصیلی 94-95، باهدف تبیین چالشهای منابع آب و ارایه راهکارهای مدیریت صحیح و عمومی این منابع و جذب مشارکت و همکاری مردم از طریق اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دانش آموزان با ایمان و یقین به تاثیر دانش آموزان در تغییر نگرش باور جامعه از دی ماه سال گذشته آغاز شده است.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان افزود: اجرای طرح سراسری دانش آموزی نجات آب قرار است با همکاری اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه ای و اداره آموزش دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و صداوسیمای استان به مدت شش سال متوالی در استان انجام شود که در سال تحصیلی جاری تمام دانش آموزان دوره اول متوسطه شامل 37 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی در سال تحصیلی 91-90 رتبه دوم کشوری را در اجرای طرح دانش آموزی نجات آب کسب کرده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.